12/28/2016

Home Sweet Home

Ostatnio na blogu przewijały się głównie inspiracje świąteczne zaczerpnięte z sieci. A dziś przyszedł czas na MOJE INSPIRACJE - autorskie!

A mianowicie biorę udział w akcji "Home Sweet Home" zorganizowanej przez Kasie, z bloga eternalclassystyle.blogspot.com, na który Was serdecznie zapraszam! Tam przeczytacie dokładnie o całym pomyśle. 
Postanowiłam podzielić się z Wami moją interpretacją oraz tym jak spędzałam ostatnie wolne, świąteczne dni. Była to dla mnie ostatnia chwila wytchnienia. Bo być może wiecie, być może nie ale w tym roku zdaję maturę i ta "świąteczna przerwa" była dla mnie zarazem czasem na regenerację i zebranie sił przed ciężką nauką...


Zapraszam do oglądania!!


Zaczynamy od choinki! Wiem, że ostrość daje wiele do życzenia, ale musiałam umieścić to zdjęcie bo ubieraliśmy ją cały dzień! I ta fotka była zrobiona zaraz po zakończeniu całej pracy. 

Kapcie <33


 Poniżej dekoracja z pokoju mojej siostry... ma 5 lat --- stąd te jeżyki i krasnal :D


Uwielbiam pisać kartki świąteczne!!

Świeczka na Ten Sezon! 


Wyżerka ;))




I na koniec mój ukochany pomocnik -- Kłapouchy <3


Jeszcze raz Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz