4/25/2014

when it comes to skirt











Me and skirt is complication. The problem is when I need pretty, fit and comfortable at the same time. Here it is! The main character is navy blue with pattern (high heels and handbags- things, which every woman always want!) skirt, which is not too short and not too long and has slip. My ideal for this summer! :)

Ja i spódnice to skomplikowana sprawa. Dokładnie problem pojawia się w znalezieniu tej ładnej, dopasowanej i wygodnej zarazem. W tych bardzo krótkich i obcisłych moje nogi wołają o pomoc w uwolnieniu się z ucisku, a znów te dłuższe skracają mnie o kilka centymetrów, nie wspominając już o tych prześwitujących czy zwiewnych (zbyt zwiewnych!) co to przy każdym powiewie wiatru muszę przytrzymywać aby zbyt wiele nie było widoczne. Ooo tak w wynajdowaniu problemów jestem mistrzem ;p 
Wróćmy do głównej bohaterki postu, mianowicie spódnicy której poszukuje wszędzie i na zabój! Dokładnie jasnej, patelowej o pięknym wykończeniu. 
Jeśli gdzieś widziałyście dajcie znać. 

3 komentarze:

  1. a ja tam uwielbiam spódnice! wszystkie, czesciej w nich chodzę niż w szortach

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd ta spódniczka i przepiękna koszulka?
    Brakuje mi zdjęcia w całości i butków a tak to ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam cię wcześniej ale widać, że masz luźne pióro i spoko piszesz. Brakuje mi zdjęć w całości.. Stylizacja ok, taka przeciętna.

    OdpowiedzUsuń